sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Fiinan terveiset

Heippa kaikille!
Täytyy nyt ensimmäiseksi kertoa, että olen aloittanut uran kauneuskilpailuissa. Fanni on vienyt minua jo kolme kertaa nk. match-show:n. Pikkuhiljaa olenkin jo oppinut miten siellä pitää juosta ja seistä. Jos joskus ihan vain hetkeksi istahdan huilaamaan, minut komennetaan heti ylös. Siis täyttä työtä koko homma. Ensimmäisissä kisoissa minut valittiin punaisiin, siis niihin parhaimmistoon, mutta siihen se sitten jäi. Toisissa kisoissa jouduin sinisten porukkaan ja sijoituin toiseksi. Tänään pääsin jälleen punaisiin ja pitkän pohdinnan jälkeen tuomasi meinasi, että se toinen näytti kuitenkin paremmalta kuin minä. Noh, makunsa kullakin. Sain kyllä palkinnoksi hienon pokaalin, ruokasäkin, ruusukkeen ja pannan. Pentusarjassa kun olin, panta oli kyllä hieman pieni minulle... Mutta hauska uusi ura tämä on ja aion myös tulevaisuudessa osallistua kauneuskilpailuihin, sillä olenhan soma, pieni vauva, niinkuin isäntäväki minua kutsuu.
Kotosalla kaikki on mennyt ihan mukavasti. Olen jo lopetellut eteisen huonekalujen ja jalkalistojen pureskelun. Ei se niin mukavaa enää näin vanhempana olekkaan..
Päivät olen alkanut viettämään pihalla aitauksessa. Minulla on siellä myös kiva kelokoppi, jossa on mukava ottaa päiväunet. Kissat ovat alkaneet olla entistä enemmän kavereita, välillä ihan makaillaan yhdessä vierekkäin sängyllä.
Terkkuja siskoille ja veljille!

Fiina 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti